Forum UMKS ζ鎍ut  M這dziczki Strona G堯wna UMKS ζ鎍ut M這dziczki
..::UMKS ζ鎍ut - M這dziczki::..
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U篡tkownicyU篡tkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼i   ZalogujZaloguj 

Wstep na basen~!!
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Nast瘼ny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum UMKS ζ鎍ut M這dziczki Strona G堯wna -> Hayde park.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
SzOpEk ;)
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 16 Lip 2006
Posty: 257
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: (; ζ鎍ut ;)

PostWys豉ny: Pi 23:06, 28 Lip 2006    Temat postu:

wez trzeba ludzi przeswiecic w tym lancucie bo hala na maksa:/

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
KaRoLiNkA ;];]
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 22 Lip 2006
Posty: 239
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: ζ鎍ut :]

PostWys豉ny: Sob 21:32, 29 Lip 2006    Temat postu:

dok豉dnie nast瘼ny razem z baseballem wpadniemy to nas wpu軼ie hehe <LoL>

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Monika
Administrator



Do陰czy: 14 Lip 2006
Posty: 246
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: ζ鎍ut

PostWys豉ny: Nie 11:51, 30 Lip 2006    Temat postu:

ja proponuje jej co nawkr璚a 瞠 wszyscy na s znaj ze mo瞠 si pana leszka zapyt ze my gramy!! i mo瞠 nas wpu軼i!!

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
SzOpEk ;)
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 16 Lip 2006
Posty: 257
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: (; ζ鎍ut ;)

PostWys豉ny: Nie 21:49, 30 Lip 2006    Temat postu:

nom to jak pojdziemy na ten basen w srode ekipa to sie zleknie i nas wpusci:) a potem to juz innej opcjon nie beje

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
KaRoLiNkA ;];]
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 22 Lip 2006
Posty: 239
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: ζ鎍ut :]

PostWys豉ny: Nie 22:04, 30 Lip 2006    Temat postu:

dok豉dnie ;]

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
SzOpEk ;)
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 16 Lip 2006
Posty: 257
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: (; ζ鎍ut ;)

PostWys豉ny: Nie 22:05, 30 Lip 2006    Temat postu:

nom to ugadane

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
KaRoLiNkA ;];]
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 22 Lip 2006
Posty: 239
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: ζ鎍ut :]

PostWys豉ny: Nie 22:18, 30 Lip 2006    Temat postu:

a jakby inaczej ;] hehe

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Monika
Administrator



Do陰czy: 14 Lip 2006
Posty: 246
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: ζ鎍ut

PostWys豉ny: Pon 8:21, 31 Lip 2006    Temat postu:

karolina inglot nie idzie bo ma w這sy pofarbowane i jej puszcz!! tak powiedzia豉!! Confused Confused Very Happy <debil>

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
SzOpEk ;)
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 16 Lip 2006
Posty: 257
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: (; ζ鎍ut ;)

PostWys豉ny: Pon 9:32, 31 Lip 2006    Temat postu:

nie puszcza tylko rozpuszcza:P<lol2> no zdarza sie:P nom to szukamty dalej:P ale ja moge dopiero po 15!!

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
KaRoLiNkA ;];]
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 22 Lip 2006
Posty: 239
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: ζ鎍ut :]

PostWys豉ny: Pon 21:12, 31 Lip 2006    Temat postu:

ja wezme kumpele z klasy Ewke zawsze to jedna osoba wi璚ej ;] nom karolina kszy kszy zawiod豉m sie na tobie chociaz masz taakie piekne imie RazzP hehe ah ta skromno軼 RazzP ;]

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Monika
Administrator



Do陰czy: 14 Lip 2006
Posty: 246
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: ζ鎍ut

PostWys豉ny: Pon 22:07, 31 Lip 2006    Temat postu:

jak zawsze u was!! tylko taki problem nina nie idzie bo jest zm璚zona po obozie a ja niemoge!! ale sprubuje jeszcze jako za豉twi 瘺ebym mog豉!!

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
KaRoLiNkA ;];]
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 22 Lip 2006
Posty: 239
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: ζ鎍ut :]

PostWys豉ny: Pon 23:29, 31 Lip 2006    Temat postu:

Monia ty musisz i嗆 nie wymigasz sie a ninke sie naci庵nie
;]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Monika
Administrator



Do陰czy: 14 Lip 2006
Posty: 246
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: ζ鎍ut

PostWys豉ny: Wto 10:24, 01 Sie 2006    Temat postu:

nina powiedzia豉 ze si tam nagra豉 i jej si niechce (druga karolina inglot) a jak one nie pujd to ja te raczej nie mo瞠 zadzowncie zapyta si karoliny inglot czy pujdzie bo i tak kiedy jej si kolor zmyje!!

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
KaRoLiNkA ;];]
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 22 Lip 2006
Posty: 239
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: ζ鎍ut :]

PostWys豉ny: Wto 15:41, 01 Sie 2006    Temat postu:

no w sumie mo積a spr鏏owa Razz

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
SzOpEk ;)
Zagorza造 kibic!!



Do陰czy: 16 Lip 2006
Posty: 257
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 2/5
Sk康: (; ζ鎍ut ;)

PostWys豉ny: Wto 18:51, 01 Sie 2006    Temat postu:

jeb ludzie jakie mcie problemy! to ja niepojde na basen bo mi sie lakier z paznokcia odprynie i ooo i truno! :/ jak tak dalej pojdziet o nie zagramy...a z reszta ja jaks e bede chciala to i tak se pojdei se zagram;]

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum UMKS ζ鎍ut M這dziczki Strona G堯wna -> Hayde park. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Nast瘼ny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Mo瞠sz pisa nowe tematy
Mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach

fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin